tiistai 15. maaliskuuta 2011

Tunnustus

Sain tunnustuksen sieltä missä ananas ei kasva.
Kiitos :)

            


























Mutta 7 asiaa pitäis tunnustaa.. uskallanko :)

1. Olen pohjimmiltani siisti ihminen.. Olen, olen.
Ja välillä (melkein koko ajan) harmittaa tämä sotku..

2. Haluaisin EHKÄ vielä yhden lapsen.. Kyllähän Elias tarvis kaverin... :) 
Mutta ei taideta enää uskaltaa, kun kaikki meni pieleen...
Kolme kertaa tiputuksessa ja koko ajan pää pöntössä ei houkuttele... 
Ja kun synnytyskin meni vähän metsään...


3. Välillä olen yksinäinen ja kaipaan Lohjalle..
Oma kiva koti, vanhemmat ja suuri osa ystävistä jäi sinne... 
 Mutta on meillä kiva koti täälläkin, ja ystäviäkin.
 Ja tykkään asua täälläkin..


4. Tykkään leipoa, mutta haluaisin olla vielä enemmän "pullantuoksuinen kotiäiti".
Yksi työkaveri sanoi kerran, että jos ei voi leipoa,
kun lapsi tulee koulusta niin voisi paahtaa edes leipää, että kotona on kiva tuoksu..
Aika ihanaa :)


5. Annoin P:lle kolme kertaa "pakit"..
Mutta onneksi hän ei antanut periksi :)

6. Haluaisin kuntoilla ja syödä terveellisesti..
Mutta aikaa kuntoiluun ei nyt oikein ole,
kun Elias on niin riippuvainen ruoastaan eli minusta (seli seli).
Ja välillä on ihan pakko saada jätskiä ja karkkia :D 
Alan kyllä tässä vaunulenkkeilemään enemmän,
kun pakkaset on hellittäny.


7. Olen innostunut kutomisesta, virkkausta pitäisi vielä harjoitella..
ompelukonetta en juurikaan osaa käyttää.. haluaisin kyllä..

En nyt tiedä kelle jakaisin tämän tunnustuksen eteenpäin,
kun kaikilla tuntuu se jo olevan... Mutta jos

3 kommenttia:

  1. Samat sanat, näitä oli kiva lukea!

    VastaaPoista
  2. Kiitoksii, mää huamasin tän tunnustuksen! Nyt mun täytyy vähän tunnustella mitä mää voisin tunnustaa. :D

    VastaaPoista